kedai kopi belum buka lagi...

 hahahaha just tujuk ja tu bebe ( tak ada ideabuat tajuk gempak hehehe) ari nie lepak sorang dekat rumah pergh...best tak terkira ada juga masa nak relexkan diri..dalam diam-diam tu ada gak rasa sunyi sepi hingga menjadi bosan tahap dewa.....lepas tu aku buka laptop, lepas buka aku tutup balik, lepas tu aku ambil pula gitar...main lagu sikit hehehe lepas tu bosan main gitar aku baring sambil tengok TV hehehehe lepas tu TV pula tengok aku..tertidolah..sedap-sedap aku tido orang bagi salam..dengan muka yang blur nie aku pegilah jawab salam tu la...orang nak pinjam konopi bapa akulah...so aku pun apalagi dengan bijaksana cewah aku calllah bapa aku nak minta conformkan takut pencuri ke apakan hehehe dah dapat kepastian aku pinjamkanlah...Ingat nak sambung tido balik tapi apa boleh buat dah jam 4 petang (tido petang tak bagus untuk kesihatan) lepas tu aku buka laptop aku balik....layan lagu beb....sambil buat kerja rumah yang aku sendiri sepahkan pagi tadi...sapu-sapu rumah...siap sapu rumah dah bersih dah...ingat nak main game tapi rasa malas menusuk dikalbu la pula....so aku diamkan diri aku dekat kerusi sofa...lama-lama fantasi aku bermula( jangan fikir bukan-bukan) aku just fikir masa depan aku.
   aku fikir dalam masa lima or sepuluh tahun akan datang apa akuakan jadi? so aku senaraikanlah apa aku nak jadi aku sempat senaraikan 5 senarai target aku hehehe..

   pertama : kan best kalau aku nak jadi cikgu.kalau aku jadi cikgu bebudak akan patuh cakap cikgu diorang. boleh belagak sikit orang kata..hehehehe sebenarnya tu memang cita-cita aku dulu...wah cikgu orang hormat beb...hehehe tapi tak mungkin aku jadi cikgukan.....
   kedua : nie aku try nak jadi Ultraman pula hehehehe kalau aku jadi ultraman sure aku tak payah bayar tiket kapal terbang itu yang bestnya, yang tak bestnya aku akan jadi macam kapal terbang percuma dan manusia tak akan cipta roket lagi sebab aku boleh hantar kebulan..atau nak melancong ke marikh pun buleh..ingat ini pekej penerbangan tambang free ke...so tak OK
   ketiga aku nak jadi polis pergh cita-cita aku masa darjah dua dulu hehehe so mualah angan-angan aku nak jadi polis kalau aku jadi polis semua penjenayah aku tangkap so kerja polispun tak adalah, semua lanun aku tembak...tapi yang aku takut aku yang kena tembak so berakhirlah riwayat salah sorang pemuda hensem dekat bumi ni..tak ok jugak.
   keempat aku nak jadi business man hehehe aku kaya semua orang aku bantu tak kira muda tua or sederhana tua aku nak bantu, kalau tak ada rumah aku beli rumah suruh diorang tinggal tak cukup aku bagi tinggal dekat rumah aku hehehe..aku nak beli semua barang yang aku idam-ideamkan mini cooper beb, aku beli kereta evo pergh dan cari calon isteri macam modal iklan baju kurung hahaha
   dan yang last sekali aku berangan nak jadi diri aku sendiri aku dah jauh tersasar dari landasan aku,rasanya aku rindu aku yang dulu happy ja, ni sedih sikit ni......awek-awek aku dulu dah ramai yang dah nak pergh....kecewa tahap kura-kura pun ada gak.... dulu aku lain dari sekarang aiyooo....sudah tukar sifat loo.....

so moralnya cari diri sendiri sebelun jadi orang lain,,...
hahaha tapi just a little secret in my life to share with u guy's, saya harap dapat cari mana hilangnya aku yang duulu..(nak bagitau polis tentang ada kehilangan aku yang dulu takut juga nanti dia hantar dekat hospitsl gils pulsk hrhrhrh LOL, so mengadu kehilangan hanya pada Allah keranaDia selalu ada masa untuk kita heheheh


wasalam

Comments

Popular Posts