Aku Juara part 1

Assalamualaikum.

sunyi sepi malam ni memberikan aku ilham untuk menulis di dalam BLOG ini.. so bagaimana ianya bermula?
Aku JUARA tak mungkin siapa percaya aku adalah seorang juara. bukan kerana nama aku johan(tiada kena mengena..Johan bukan nama akupun...) aku, kamu, kita adalah juara,

Jangan bangga dengan diri sendiri kawan. Tidak ..... realiti membuktikan kita adalah juara tetapi yang membezakan kita adalah fikiran kita dan semangat kita dan juga sifat kita.aku bukan hendak membandingkan diri aku dengan sesiapa kerana aku juga tidak sempurna. Aku ,kamu kita semua ada kelemahan diri masing-masing.

AKU NAK BERIKAN PENDAPAT AKU

bila bab berikan pendapat aku bukan orang yang sesuai tapi mungkin sedikit sebanyak dapat membuka minda untuk berfikir. aku cuma fikir logik sahaja kita sememangnya perlu bantu membantu antara satu sama lain cuma masa itu mungkin tidak sesuai atau masa itu belum tiba lagi, bukan hendak menyalahkan masa, seperti yang aku katakan tadi kita ada kelemahan dan kelebihan masing-masing Fikir apa kita hendak buat dengan kelebihan yang kita ada. kelemahan kita boleh perbaiki dengan mempelajarinya daripada orang lain..so what?? menggabungkan ayat melayu dengan English adalah kelemahan aku kerana ingin show off, dengan itu harus ada yang membantu (nampak situasi ini)


p/s :: Bantu dan membantu.

bersambung.....

Comments

Post a Comment

Popular Posts