Boleh Dibayangkan

Assalamualaikum...

        hari ini hari sabtu, hari yang best (kerana cuti bagi yang masih belajar lagilah) hehehe bagi yang dah tak study lagi ada yang cuti dan ada yang tak cuti ... so untuk tidak membuang masa lagi saya nak menghebohkan poster yang baru aku buat ni untuk tetapan sahaja...

      walaupun simple harap dapat membantu anda untuk berfikir.... jikalau negara kita akan jadi macam ini... walaupun saya bukanlah seorang yang "up to date" pada apa yang berlaku sekarang tapi bila open Utube(bukan tV) bila search TV(bukan utube) mengenai negara ... membuatkan aku berfikir...Tentang JIKA...tentang JIKALAU .... P.E.A.C.E... dan sebagainya.. Politic yang tak habis ... JIKA... just itulah yang aku fikir.... so anda bagaimana? P.E.A.C.E


Dengan Tajuk 

Tanpa Tajuk
Akhir kata jika kelmarin kita berfikir untuk hari ini mungkin kita akan berfikir pula untuk hari esok apa yang kita hendak "makan" :P

kalau nak tengok dengan SAIZ penuh dekat Clik Dekat SINI Terima kasih..

Assalamualaikum ...

Comments

Popular Posts