Gambar lama berwajah baru

Assalamualaikum ..

Blog "Under My Rule" mempersembahkan ......hendak memperlihatkan apa yang manusia sekarang boleh buat .... maju sungguhkan..

saya ada buat beberapa keping gambar yang telah saya buat khas untuk topis kali ni.

ini adalah gambar saya 
"Serius sikit" diatas adalah gambar sebelum dan selepas dibaik pulih ... 

Albert Einstein 1947 before and after

Seperti yang umum tau Gambar diatas adalah Gambar Albert Einstein yang diambil pada tahun 1947,
(kalau nak tau lebih lanjut siapa Albert Einstein Click nama beliau)

Seniman agung Tan Sri Dr P.Ramlee

Charlie Chapli

Seperti biasa hanya ini dahulu yang boleh saya pamerkan..
kalau senang like page ini : DeVisionArt
atau cari saya >> disini <<

More information/Untuk keterangan lanjut hubungi ::

istagram :: @devisionart
whatapp/Call/SMS :: 0145959241 (Mohd Azlan bin Jaidi)
e-mail :: lan-az-lan@hotmail.com

sekian dan terima kasih.... 

Comments

Popular Posts