keamanan untuk kami!!

Assalamualaikum

apa kabar (saya sihat), saya rindu awak ( saya tak ) tapi saya betul-betul memaksudkannya ( kalau begitu baiklah ) [ dialog itu tiada kena-mengena dengan apa yang ingin saya ceritakan ]

okey setelah lama untuk memikirkan perkara yang diluar kotak fikiran.....akhirnya saya dapat juga membuat sesuatu dengan Photoshop saya hohohohoho iaitu :


Inilah hasilnya... daripada idea yang ada ( ingat senang ke nak dapat idea untuk amatur macam aku ... huhuhu ) ..

untuk idea ini saya ingin menyatakan tentang apa itu keamanan....kepayahan untuk mencapai keamanan..cara untuk menyimpan penderitaan yang dihadapi kerana hanya untuk mempertahankan keamanan yang sedia ada...seluruh kekuatan diperlukan untuk mempertahankan keamanan. perlu untuk kita bersatu untuk mengelakkan dari ianya PECAH... agar kemua kehidupan yang ada bahagia..

sekian.. 
Setiap perbuatan haruslah didahului dengan fikiran
Assalamualaikum 

Comments

Popular Posts